Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Svar på tal!



1. Om en kille är otrogen med massa andra, skulle du förlåta honom då?
Svar: Nej jag skulle inte förlåta honom.

2. vad tycker du själv är din bästa egenskap?
Svar: Jag har ingen aning, ska jag va helt ärlig vet jag knappt vad som menas med frågan.

3. Hur sminkar du dig till vardags oh fest?
Svar: Jag sminkar inget speciellt, foundation, puder, maskara och kanske någon ögonskugga.

4. Har planerat att leva på din blogg i framtiden?
Svar: Kanske inte leva på min blogg, men vara så aktiv som möjligt.

5. När är du redo att träffa killar igen?
Svar: Jag är redan redo.

6. Hur mycket kan du tänka dig att lägga på bloggande?
Svar: Väldigt mycket faktiskt, har hittat mig själv i bloggandet.

7. Hur länge har du haft din blogg?
Svar: Sen 11 augusti 2009.

8. Har du någon kille just nu?
Svar: Nej!

9. Vad fick dig att börja blogga?
Svar: Jag ville testa något nytt.

10. Är du oskuld?
Svar: Nej.

11. Bosnien eller Sverige?
Svar: I Bosnien skulle jag inte direkt vilja bo, utan bara åka dit då och då, men när det handlar om att vart jag vill bo så är det i Sverige.

12. Vilken blogg gillar du mest?
Svar: Alex, Foki och Emilie.

13. Om en kompis skulle ta din kulle, skulle du kunna förlåta din kompis då?
Svar: Beror på hur tajt jag är med tjejen, är det en kompis jag är väldigt tajt med så skulle jag det eftersom det redan hänt en gång ungefär, men är det någon jag inte är så tajt med kan den dra åt helvete. Inom äkta vänskap ska inte en kille förstöra en vänskap.

14. Hur långt är otrogen för dig?
Svar: För mig är otrohet att kyssa en anna. Eftersom inom förhållande ska man hålla sig till en.

15. Skulle du kunna förlåta din kille om han va otrogen?
Svar: Nej, har gjort det misstaget och inte igen.

16. Har du funderat på att lägga ut sminktips och hårvårdstips på youtube?
Svar: Nej det har jag inte, eftersom jag inte har något speciellt att visa.

17. Reklamer mig?
Svar: Du som skrev det, nej jag tänker inte rekla mera dig. När det är reklamtime då finns det på bloggen och då är det en tävling och just nu är det inte någon tävling, så nej!

18 Vad för 3 saker skulle du ta med till en öde ö?
Svar: Musik, kläder alla sorter och sen saker som gör att jag kan överleva.

19. Vad gillar du att göra på fritiden?
Svar: Jag gillar att umgås med mina vänner, shoppa, festa, fotografera och mycket mer.

20. Vem är din bästavän?
Svar: Min bästa vän är Amanda Kvick Pettersson.

21. Gillar du att resa, hur många länder har du varit i?
Svar: Ja, jag älskar att resa och jag har varit i 9-10 länder.

22. Vad gör du helst en regning lördagskväll då ing kompisar är tillängliga?
Svar: En regning lördagkväll vill jag bara sitta hemma i mjukiskläder framför tv:n/datorn och bara slappa. Ha en mysig kväll med sig själv och familjen.

Kommentera ♥ [5]




Kommentarer
Postat av: Karlsson

sv: Klart den är på topp :D Aaw tack :$, ofta du gillar min blogg så mycket att du lägger upp den på din :D??



Puss

2010-05-25 @ 22:23:19
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/
Postat av: Karlsson

sv: gulligt du :) följer ju din som sagt också :D Kommer lägga in fler tips imorgon på musik efter konserten. Nästa vecka förhoppningsvis kommer en låt jag spelat in ;D



Puss

2010-05-25 @ 22:26:11
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/
Postat av: hannah

Jag har blivit finalist på en blogg för att bli veckans blogg och nu vill jag ha lite hjälp med att rösta, vore jätte snällt ifall du ville rösta på min blogg! Jag är nummer två, rösta här: http://liivahliin.blogg.se/2010/may/24-maj-2010-veckans-blogg-finalisterna.html#comment

2010-05-25 @ 23:16:53
URL: http://hannahpernilla.blogg.se/
Postat av: Emilie

Vad gullig du e! tycker det är jättekul att du tycker om min blogg :D Följer ju din också!! Finns ingen bättre än dig i Hova på att blogga. Thats for sure!

2010-05-25 @ 23:44:48
URL: http://emiliemediet.blogg.se/
Postat av: Anonym

det kanske är lätt att säga att du inte förlåter en kille om han är otrogen mot dig ,men jag tror inte att du hade tyckt att det var så

2010-12-21 @ 21:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P