Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Veckans snygging.

Nu ha jag inte haft veckans snygging på ett tag, så därför tyckte jag det va dags nu.
Och då har jag faktiskt valt en helt vanlig person, och inte en kändis.
Så veckans snygging blir...

Daniel ! ;>




Nå tjejer, vad tycker ni? Något för er? ;]

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: O L I I I V E E N

okej najs, ah det är bra med mig med :)

2010-05-24 @ 07:42:09
URL: http://ooliivias.blogg.se/
Postat av: Josse

Han var sjukt snygg :)

2010-05-24 @ 23:30:20
URL: http://jokeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P