Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Dagens blogg.

Jag valde Alex eftersom det är en kille som bloggar om sitt liv och lite till. Han ger mycket musiktips han är helt enkelt naturlig. Han är även så himla söt, och en kille man kan prata med om allt. Även en mycket bra vän till mig. :) Puss hjärtat. :love: Klicka på bilden för att komma till hans blogg. :)

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Axel H.

sv; jasså, why not? :)

2010-11-01 @ 10:41:46
URL: http://axelhildenborg.blogg.se/
Postat av: Karlsson

sv: Haha ja ellerhur, smart 7 åring va? :D Awesome att jag blev dagens blogg :D:D<3

2010-11-01 @ 14:52:40
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P