Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





helg.


Åh, äntligen är det helg säger jag bara.
Otroligt skönt att slippa praktiken, det är så fruktansvärt jobbigt att jobba.
Kommer hem liksom halv sju varje dag och går upp runt fem, halv sex.
Det blir väldigt jobbigt. :(
Nu sitter jag bara här, snackade i lur med finaste nyss.
Var egentligen meningen att åka till Göteborg, men jag sket i det.
Sen är jag trött på allt och alla.
Vad man än gör så blir det fel, får inte göra något för någon.
Så från och med nu har jag bestämt mig att rensa mitt liv.
& sen får vi se i längden vem som kommer stå kvar vid min sida & då får vi se vilka som är äkta och vilka som är falska.
Nu orkar jag inte med detta, skrev ett inlägg bara för att vissa att jag lever.
Peace!


Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P