Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Lördag.


Nu är det lördag, sen i morgon är det söndag och sedan måndag och då börjar min praktik Damn! Asså är inte pepp på att jobba från 09.00 - 18.00 utan att ens få pengar för det! :o Usch säger jag bara, fan slavarbete.. Aja idag vet jag inte vad som händer, kanske ta det lungt som dom senaste dagarna..  Så vi hörs sen om jag inte har något för mig, peace! :)

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P