Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Värsta jag varit med om.

Nu är jag äntligen hemma efter att ha varit på akuten i flera timmar. :(
Fan detta var det äckligaste jag varit med om..
Jag och syrran var på väg att handla, så ser vi hur en annan bil kommer över på vår sida av vägen.
Så syrran blir rädd och bromsar till hårt.
Men i samma ögonblick börjar bilen slira och får sladd, så den börja snurra runt.
& allt jag ser är hur nära vi är på att krocka, så vi snurrar runt några varv, och sedan känner jag hur världens smäll kommer och känner att vi kört ner i diket.
Så jag slog i revbenen, och syrran slog i huvudet..
Hon har bara ont i huvudet och jag har fått revbenssmärtor och problem med ryggen. :(
Jag var så chockad att jag bara grät och glömde bort att andas, sen kom ambulansen och plockade upp oss och körde oss till akuten, röntgade ryggen och allt, men inget var brutet.
Hade problem med att andas och kunde inte ta djupa andetag på flera timmar.
Är fortfarande chockad och får upp massa bilder på allt, men mår dock bättre förutom att jag har sjuuukt ont. :(
& bilen, det finns nog inget kvar av den, dom sa nog att det måste skrotas.
Men men, nu kommer jag få härliga drömmar.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P