Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Vi föds unika och dör som kopior av varandra.

Fattar inte att folk inte kan ta och knipa igen sin käft.
Varför ska allt komma ut som man säger?!
Man kan ju för fan inte lita på någon :S
Helt jävla otroligt..
Blir så otroligt arg när folk inte kan hålla tyst, speciellt när det handlar om så kallade sina vänner.
Uuuuuusch!
Fy fan vad jag saknar våra stunder. :( :love:

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag menar, jag ger dig en komplimang från en ärlig tjej! Spelar iof ingen roll om du är tjock eller smal, du ser inte bra ut för det. Det gör jag däremot! Därför måste du klanka ner på mig, för du själv ser ut som en bakåt knu*ad rö

2010-11-29 @ 20:14:01
URL: http://mynameispippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P