Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Ångra aldrig något som en gång fått dig att le.

Har fått reda på en helt sinnessjuk grej och det är om den där killen som tog livet av sig i direktsändning i flashback. Han tog på sin cam och hängde sig framför folk som kollade på. Men det jag blir mest irriterad över är folket som inte stoppade honom, folk som sa att han var för feg för att göra det, som verkligen peppade honom att ens göra det. Det var få personer som försökte stoppa honom och när han väl gjorde det så tror jag att dom som inte ville stoppa honom har skuld känslor nu och vet ni vad? Det borde ni har, ni borde skämmas.. Jag tycker bara synd om killens familj, hans nära och kära. Ni kunde ha räddat ett liv, men ni valde att låta bli.. Det finns även folk till mig som kände denna kille som tog livet av sig, och jag lider med dom. Att se dom vara så ledsna gör mig ledsen även fast jag inte kände killen så sprider sig sorgen. & hur fan kan man lägga upp klippet på honom där han tar livet av sig på Internet.. Vissa har ju i alla fall inget vett i huvudet, och det har gjort mig så otroligt arg. Hoppas ni är lyckliga !
R.I.P Marcus Jannes. :|

Kommentera ♥ [3]




Kommentarer
Postat av: Josephine Legendi

SV: Tack så mycket :) det är jätte tråkigt om den där killen du skrivit om :/

2010-10-12 @ 22:40:02
URL: http://legendi.blogg.se/
Postat av: Josephine Legendi

sv: usch ja :/

2010-10-13 @ 19:47:00
URL: http://legendi.blogg.se/
Postat av: angelicato

Hörde talas om det igår, helt sjukt :/

2010-10-14 @ 16:01:58
URL: http://angelicato.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P