Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Dålig uppdatering.

Sorry för en dålig upptadering, men hade inte tillgång till dator igår, plus hade inte tid att blogga. Var och klippte mig och var även på trafikskolan. Nu sitter jag i skolan och tar det lungt. :) I morgon blir det att åka och shoppa en sväng, och kanske ska till Göteborg nästa vecka, för då är det ju lov. :D SKÖNT!  Peace.

Här har ni en riktigt gammal bild på mig då jag va svarthårig. :o

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: fredrik

men jag drev lite, :D

det jag la upp på cpet :DDD

men jag skojade bara =DD

haha hoppas att du inte tar åt dig :D

2010-10-28 @ 20:07:03
URL: http://oneking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P