Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Dansfeber.

Kollade precis på dansfeber, och jag tycker det är tvärrolig att kolla. :D Hahah, det kommer verkligen saker man inte förväntat sig, och nu var det ju finalen jag såg. Tycker faktiskt rätt personer van, Markolio och Tobbetrollkar, dom dansade till dirty dancing. Tvärroligt! Hahah, kollade på det hemma hos faster och hennes man men kusin vitamin och massa fika. :) Ikväll ska jag inte skriva flera inlägg så vi hörs i morgon. Peace :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Cornelia

Ja, när jag ser att du ahr lagt till mig lägger jag till dig! :)

2010-10-21 @ 16:46:41
URL: http://corneliathulin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P