Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Hatar besvikelse.

Ååh jag blir så fruktansvärt arg!!! :S Hatar när man blir sviken i sista sekund. Hade hoppats på något jag blev lovad så hände det inte ens, vet att det aldrig kommer hända om jag inte går till Dennis och ber honom göra det åt mig. Ska fan kolla om jag kan fixa det idag eller nästa vecka!!! Hoppas på det nu iaf. :)

Helgen består bara av att slappa idag, så vi hörs senar. Peace! :)

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Madde

Trist att bli besviken :(

2010-10-08 @ 10:25:32
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Va tråkigt att du blivit besviken.

2010-10-08 @ 16:26:42
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P