Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





min bästavän.

Nu gick Sarahy hem, det var mysigt som fan att va med dig. Vi var ute en sväng, sen kom vi hem och satt vid datan, sen käka vi lite mat och sedan kolla vi på lite olika klipp. Du får tiden att rulla iväg så fort, och jag mår bäst när jag är med dig honey. :love: :) Jag älskar dig! :)
Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och plugga lite ergonomi. Så vi hörs i morgon. :) Puss

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: sarahy

Aaw du är bäst Dajana!

Fan asså din mamma gör godaste maten (a)

Jag älskar att va med dig, för att med dig är jag alltid glad. Även om vi inte gör nåt stort, bara softar :D jag älskar dig bästis! (L)

2010-10-11 @ 23:28:14
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Härligt med goda vänner :)

2010-10-12 @ 08:15:06
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P