Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





old times.

Här har vi en gammal bild på mig och Daniii. :love: Tiden går så fruktansvärt fort och man skapar så mycket minnen. Saker man vill ha tillbaka ibland. Jag kommer aldrig få tillbaka det bandet vi hade mellan oss eftersom du nu bor långt ifrån Daniii :( Jag saknar dig, jag saknar våra dagar tillsammans när jag tog hand om dig då vi var små. :( Jag älskar dig. :love:

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Fröken M

haha... han är busig redan vid 6 månader så jag vågar inte ens tänka på hur han är när han fyller 1 !? ;)

2010-10-18 @ 09:06:02
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Elin

Ja, vissa saker önskar man att de var som de var förut..

2010-10-18 @ 16:14:45
URL: http://cassler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P