Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





I väntan på en vän.

Sitter här och lyssnar på musik och väntar på en kompis ska komma Pia :) Eller i för sig, två kompisar Sarahy ska ju också komma förbi. Pia kommer förbi ens sväng för att säga grattis och så eftersom hon aldrig hade tid igår. Så då blir det mys. Sen tänkte jag ladda upp bild på mammas underbara smörgås tårta hon gjorde till mig på min födelsedag, hon gjorde även en chocklad tårta men den tog jag inte kort på, sen ska jag visa er vad jag hitta hemma i köket när jag kom hem igår!!!! & även min favorit choklad som är från Bosnien !!! :D
Sen kan jag även berätta vad jag fick i födelsedags present, och det va massa choklad, ett armband, en ring, sen fick jag skålar, blommor, en rosa sminkväska, 3 läppglans, mascara, en flaska bacardi mojito och piercing i tungan fast det har jag inte tagit än får se när jag har tid för det blir att ta hål i tungan i Småland, sen fick jag 1200 kr & nu när Pia kommer så får vi se vad hon har köpt, har något med Gucci att göra iaf :o
Puss

Kommentera ♥ [3]




Kommentarer
Postat av: Sara

Milka Är Inte Bosniskt.!!!!

2010-09-06 @ 18:53:45
Postat av: dajana

nej jag vet men säger det för just den här är köpt i bosnien.

2010-09-06 @ 21:32:11
URL: http://dajanaramic.blogg.se/
Postat av: Karlsson

sv: Tack gumman, du anar inte hur lycklig jag är med henne<3

2010-09-07 @ 17:14:52
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P