Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Ingen massage.

Hellu, kom hem nyss fast slutade 11.55 för har ingen massage på onsdagar längre, bara på tisdagar. Soft ! :) Fast jobbigt fick vänta på bussen, men nästa gång ska jag ta tåget som går kvart över tolv så jag slipper sitta och vänta. Men var kvar en stund idag, för var med Max min baby :) :love: Hahah, så söt så. Nu sitter jag hemma, ska plugga natur snart så jag skriver sen. Puss :)

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P