Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Min baby är tillbaka igen.

Jag är lyckliiiiiig ! Har fått tillbaka min stora kärlek, min platttång. Den har inte fungerat på flera veckor, och nu funkar den äntligen. Jag var och skulle kolla efter en ny eftersom min var sönder, så sa han snubben som jag köpte den av att han kunde den fixa den eftersom jag berätta vad felet var, assjysst då behövde jag inte köpa en ny. & detta är verkligen den bästa plattången jag någonsin haft ! Rekommenderar den till. Den heter Babyliss något. Ingen aning, men det är med en inbyggd kam. Grym ! :)
Sen fick jag även en grymt snygg bild av min lilla Max, där några har gjort asmäktigt graffiti på en stor byggnad som är världens största graffiti konst, & det ska även vara med i Guinness world records 2011. Mäktigt att Mariestad ska vara med. :) Har bara bild på en liten del av det. :)
Snyggt va?

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: andréa nilsson

Gud vilken söt plattång! Ofta det är med kam? :o

Har aldrig sett det förut (a)

Grafiti är snygggggt!

2010-09-21 @ 18:01:11
URL: http://girlwithoutconfidence.blogg.se/
Postat av: Tessa- Mathilda & Melvins mamma!

Cool bild..



Mysig blogg du har!

2010-09-22 @ 13:45:18
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P