Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





DAGENS PLANER.

Först blir det att tagga till skolan där man ska sitta och ha nationellt prov i fem timmar, fast man behöver dock inte sitta hela fem timmar utan det är den tiden man har på sig att göra provet, sen efter det ska jag till banken med pappa och prata om mina pengar jag ska få. Efter jag har gjort det så ska jag till syrrans lägenhet och sova där, fast det är inte 100 % säkert, får se om jag hinner med bussen eller nått. :) Nu vet ni lite om min dag, vad ska ni göra? :)

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Sirih

SV: Tack! Den är ju ändå lite cp men..

2011-04-14 @ 07:15:30
URL: http://halokid.blogg.se/
Postat av: julia

hoppas du blev nöjd med bloggsvars inviten, jag har ny design kolla gärna och kommentera vad du tycker! kram :D

2011-04-14 @ 10:46:19
URL: http://juuliaafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P