Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





EN LÄNKNING VAR

Vill gärna att ni berättar vad ni vill att jag ska blogga om, kanske visa bilder på något ni önskar och liknande saker. :) Lägg gärna en kommentar, alla som lägger en kommentar på vad deras önskning är får en länkning. :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: IDAWA

Tävlingen om att vinna bloggsvarsinbjudan i min blogg är nu avgjord!



Var det inte du som vann? Då kommer det en ny chans för dig. Redan ikväll kl. 18.00 dyker en likadan tävling upp på bloggen, där du har chansen att vinna bloggsvar igen :)

2011-04-15 @ 14:48:38
URL: http://idawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P