Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





ENSAM HEMMA.

Just nu sitter jag helt ensam hemma, jag och pappa käkade mat och nu har han åkt iväg för att fiska.. Sjukt fint väder är det asså, nu är det verkligen vårkänslor måste jag säga.. Och nu är det BARA 2 månader kvar till studenten, fyfasen vad taggad jag är.. :D Hihihi.. Sitter och lyssnar på hög musik och väntar på att Sarahy ska komma till mig så vi kanske går ut en sväng. Så vi hörs nog senare, :) Puss, ställ gärna lite frågor på bloggsvar. :)

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P