Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





GODMORGON.

Godmorgon alla söta, vaknade precis och nu ska jag fixa mig och sen ska jag iväg till skolan, fast innan jag ska till skolan så ska jag till trafikskolan och köra bil, för första gången i mitt liv !!! Är livrädd, är rädd att göra fel eller kanske förstöra bilen. :( Fyfasen, någon som kan berätta hur det var att köra bil första gången? Idag ska jag även sova hos Julia, awsome ! :) Igår var jag med Sarahy en sväng, mycket mysigt ! :) Men vi hörs sen, måste fixa mig. Puss !

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P