Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





HATAR RUBRIKER.

Jag har sån jäkla ångest så det inte är sant, vet aldrig vad jag ska blogga om.. Kommer aldrig på något och när jag ber om tips eller vad ni vill läsa om så skriver ni inget.. Då vettefan vad jag ska göra. :( Vill ju skriva om saker som lockar er, som ni gillar att läsa om. Så har ni något önskemål så skriv gärna.

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: IDAWA

Känner igen mig.. Ibland har man verkligen bloggtorka och har ingen aning om vad man ska skriva. Men det brukar ju bli bättre.. :)



Förresten! Jag har en tävling på min blogg där du kan vinna en bloggsvarsinbjudan. Var gärna med och tävla om du vill :) Ha en fortsatt bra dag!



Direktlänk till tävlingen: http://idawa.blogg.se/2011/april/tavling-bloggsvarsinbjudan.html#comment

2011-04-07 @ 07:46:10
URL: http://idawa.blogg.se/
Postat av: Emma

Kan du inte börja med videobloggar? Vore jätteroligt! Eller typ en video där du visar hur du sminkar dig? :)

Tycker din blogg är super, men du är så gullig och snäll jämt (i alla fall verkar det så). Kan du inte göra ett inlägg där du berättar vad du stör dig på? Alltså vilken typ av människor du verkligen ogillar, vad som gör dig förbannad osv? Vore intressant :D Att få se lite bilder på ditt rum vore också kul.

Kram!

2011-04-07 @ 10:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P