Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





HJÄLP MIG.

Håller på och kollar efter en klänning till studenten men jag vill bara ha något enkelt.. Har hittat två som jag gillar, en är brun och en är blå fast om det blir den blåa så blir det självklart en vit klänning, visa den bara i blått så ni ska se hur den ser ut för den syndes knappt i vit färg.. Så jag vore verkligen tacksam om ni kunde hjälpa mig att välja. Vorde grymt snällt !

Kommentera ♥ [4]




Kommentarer
Postat av: emmie

den blå :P

2011-04-28 @ 17:38:46
Postat av: Madame!

Tycker du ska ha den blåa, tror den skulle passa dig bäst :)<3

2011-04-29 @ 16:54:06
Postat av: Mikaela Svensson

ska du inte ha en vit på studenten?=)

2011-04-30 @ 12:24:27
URL: http://miiickaan.bloggplatsen.se
Postat av: Mikaela Svensson

var lite försnabb där ;) läste halva texten först. :P

2011-04-30 @ 12:25:56
URL: http://miiickaan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P