Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





HOS SYRRAN


Sitter hemma hos min syster och tar det lugnt, hon är på jobbet så hon vet inte att jag är här. Hahaha, fast ska hem om en timme, mår inte bra har feber och allt.. Börjar nog bli sjuk igen. :( Inte roligt inte, och jag längtar som fan till sommaren, har stora planer. :) Har även varit på stan lite, så det kommer upp bild på vad jag köpt. Puss !

Skylten är gjord från Sofia :)

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: tack sötis, jättefin blogg btw!

2011-04-11 @ 13:39:56
URL: http://sofiakarlberg.myshowroom.se
Postat av: Lussi :)

Hej! Skulle du kunna göra några sånna dära texter till mig i ps?

Du kan maila mig om du vill ^^

2011-04-23 @ 11:02:49
URL: http://lussis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P