Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





KVÄLLENS PLANER.

Ska hjälpa klart pappa ute i trädgården, sedan ska vi till min kära faster och vara där en stund. Massa mys, sen ska jag kolla på bigbrother och efter det blir det nog inte mycket mer, förutom att sova. :) Så vi hörs sen kanske och om inte så säger jag godnatt nu. :) Glöm inte bloggsvar, ställ gärna en fråga. :D

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P