Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





LITE OM GÅRDAGEN.

Först va jag i skolan och sedan kom jag hem, efter det åkte jag och pappa till banken och pratade lite om mina pengar, sen efter det åkte jag till syrrans lägenhet där jag tillbringade min kväll/natt, sov väldigt gott. I morse hade vaknade jag och orkade inte åka till skolan så tillbringade min morgon med en mysig person. :) No name ! Efter det somna jag igen och vaknade och sedan åte jag hem. :) Nu sitter jag bara hemma och gör inget speciellt, nu har man lov också! SKÖNT. :D

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P