Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





MIN MORGON.

Kan säga att detta var nog den mest nervösaste morgonen som någonsin funnits, jag vaknade i morse och gick till trafikskolan, jag skulle köra BIL för första gången i mitt liv. Jag kan säga att jag var livrädd, fyfan ! Jag lärde mig ganska mycket faktiskt, växla, koppla, bromsa och ah. Sen fick jag köra runt en RONDELL.. :o Det är elakt att be någon köra i rondellen när man kör bil för första gången i sitt liv. Aja, det gick iaf awesome förutom att jag körde fel så han fick ta ratten och svänga fort som fan. hahaha, tror han var livrädd egentligen. Men men, nu är förta körlektionen över, skulle köra i morgon men det går inte så bokade ny tid den 13/5. :) Hörs sen, puss.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P