Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





MITT LIV

Mitt liv består av smycken och väskor, fyfan vad jag älskar det!
Skulle kunna leva på det, haha..
Finns ingen bättre, nästan alla är beroende av skor eller kläder.
Men inte jag, inte.
Här är man beroende av smycken och väskor. :D
Hoppas mamma har med sig mycket smycken och väskor. :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Pelin

Heeeejj Dajana bebiiiss nu e min blogg tbx hihiih <3 Hoppas du kommer ihåg mig :$ Puss

2011-04-30 @ 11:06:51
URL: http://peeliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P