Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





NEXT: SHOPPA.

Ska fixa mig och sedan åka till Örebro med syrran och hennes kille för att shoppa, och efter det ska vi till Skövde för att kolla på Just Move It, och det är en danstävling där folk tävlar mot varandra och vinaren får 20.000 kr.. Låter inte det mäktigt som på amreikanska filmer, :D Hahaha. Nej men hörs sen, puss. :)

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P