Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





PLUGGAR.

Nu sitter jag och pluggar lite, har precis städat klar och nu ska jag göra klart lite uppgifter från skolan som jag inte gjort. Ska fan fixa mina två IG:n, inte roligt att komma ut med IG.. Har precis intervjuat en kille som är fältsäljare måste ha det till mitt arbete, och nu ska jag även skriva lite egna reflektioner om äktensap i olika religioner. Ganska roligt ändå, så får se vad jag kommer fram till. I morgon i skolan måste jag skriva ett CV ska ju söka jobb, roligt roligt. :) Jag väntar även på att maten ska bli klar, vet inte riktigt vad det blir men det luktar awesome. :D Pusssss.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P