Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





TEMAN PÅ WEBBLÄSAREN

Jag hissar på det, roligt att man kan ha olika teman som passar en på sin egen dator. Det är verkligen skitroligt, och att man även kan göra sitt eget tema. Det har jag gjort, jag som älskar rosa gjorde ett enkelt rosa tema, så svårt var det inte. Ska göra fler fast i morgon, nu är jag trött. :)
Mitt tema jag gjorde. :)

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P