Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





UNDRAR VARFÖR?!

Jag undrar bara varför ingen förutom en kunde kommenterat i inlägget där jag ville ha hjälp med att välja klänning, hade ganska många läsare och av alla dessa var det bara en som kommentera, jag förstår helt ärligt inte varför? Är det så svårt att bara skriva en liten kommentar? Whatever, vill ni inte så vill ni inte..

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Simones

Så läckert :)

2011-04-29 @ 13:45:49
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P