Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





VAD JAG OGILLAR OCH VAD SOM GÖR ARG

Nu ska jag berätta vad jag ogillar med personer och vad som gör mig förbannad och det är falska människor ! Folk som spelar något dom inte är, folk som ljuger och skäms för vem dom umgås med. Det viktigaste jag vet är att man verkligen ska stå på sig själv och våga vara sig själv och inte ljuga för nära personer. Något som gör mig arg är när vänner sviker, när vänner hugger en i ryggen eller när folk snackar så jävla mycket skit genom att sprida rykten som inte ens är sant.. Dessa typer av människor kallar jag då omogna flaska människor. Alla hatar säkert såna men jag är så himla extrem med det för har varit med så jäkla mycket om att vänner sviker, rykten som sprids och folk som ljuger en rakt upp i ansiktet.. Så Emma hoppas du fick svar på detta nu, bilder på mitt rum kan du nog få i helgen, så håll utkik, videoblogg blir det tyvärr inga, det är inte min grej. :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: karin

sv; Hihi ja visst var den fin haha!

Ja, visst är det kul att använda effekter i webcamen?

Kram

2011-04-07 @ 18:55:15
URL: http://lifeofkee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P