Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





2

Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

Helt ärligt så är det nästan bara negativa tankar jag får när jag ser mig själv i spegeln.
Oftast, "fan vad tjock jag är,  dags att banta" eller "förstår varför ingen vill ha mig"
Men det finns även stunder då jag ser mig själv som söt.
När jag kanske gjort mig extra fin för att träffa någon killer, eller om jag ska ut.
Då kan det komma tankar som är positiva.

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: rebecca

så ska du inte tänka :o

du är verkligen jättesöt tycker jag! :D

2011-08-07 @ 11:24:04
Postat av: .

ta vara på det positiva! Bra att du vet vad du kan göra för att få en positiv bild på dig själv, vännen :)

2011-08-09 @ 11:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P