Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





ALLA FÖRÄNDRAS

Alla förändras genom åren, inte bara utseendemässigt utan som person också. Man byter vänner för man märker att man växer ifrån varandra eller att man kanske inte är lika ju äldre man blir, eller så har helt enkel en av oss svikit varandra som gör att man inte är dom man va förut. Man blir äldre, mann blir vuxen och man ska ta mer ansvar för sig själv och saker omkring en.. Det finns även en period då man inte vet vem man är, man känner inte sig själv och man vet inte vem man ska vända sig till om problemet. Men det är bara att bita ihop för man klarar allt, och klarar man inte något så ska man inte falla utan stå på benen och det bättre nästa gång eller hoppas på att man kan göra något annat. Man måste kunna älska sig själv innan någon annan kan göra det! Alla har vi haft det jobbit i livet men oavsett alla hinder ska man ta sig över dom, det finns ingen ribba som är lika hög som du, upp med huvudet, rak i ryggen och visa att du är en bra människa!

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P