Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





ENSAM HEMMA

Nu är jag ensam hemma, mina föräldrar åkte precis iväg till några och kommer la inte förän ikväll nån gång.. Så vad ska jag göra då? Ingen aning, kanske göra lite popcorn och kolla film? Näe, tror jag cyklar iväg och köper lite godis och myser lite, sen får jag väl se om bästavän vill hänga med ut, kommer nog även ta en lång promenad sen. Så vi hörs senare ! Peace.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P