Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





HELLU

Hellu blogg läsare, klockan är 08:08 och jag är vaken, och det är jag eftersom jag ska fixa mig för jag och sarahy ska till Göteborg. :) Vi ska till kulturkalaset och på Gbg Jam. Någon mer som ska dit? Ah men så idag blir det inget bloggande som ni märker, men slänger in ett tidsinställt inlägg så det kommer upp något mer iaf. :) Hörs imorgon, puss!

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: MADDES

det är fint med mig. Så söt bild!

2011-08-21 @ 14:22:10
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P