Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





JAG ÄR GLAD

Jag är riktigt glad faktiskt, just nu känns livet rätt skönt, har bra kompisar har nog lyckats komma in på komvux att plugga dom ämnena som fattades för mig till högskolan, ska söka jobb och har nog hittat världens gulligaste pojke. Så roligt när livet rullar på som man vill, men har fortfarande problem med mina korsord som jag inte lyckas lösa.. Någon som är bra på det?

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Melissa

Hahaha visst är brorsan störd! :D

Bra att du är glad världens bästa kusin <3

2011-08-09 @ 23:57:24
URL: http://meelli.devote.se
Postat av: f e l i c i a | fubzie

Skulle du kunna hjälpa mig med en sak?

Det är så här att jag har bytat bloggnamn rätt många gånger. Mitt nuvarande bloggnamn är 'Fubzie' och jag gillar det & har haft det rätt länge och så, men trivs inte riktigt med det. Nu efter sommaren ska jag starta en ny blogg, och troligtvis med en ny domän/bloggnamn. Men p.g.a brist på fantasi så vänder jag mig till er andra bloggare och ser vilka namn ni kan klämma ur er! Mitt riktiga namn är Felicia och jag skulle verkligen uppskatta all hjälp jag kan få!

2011-08-10 @ 00:35:35
URL: http://mondoblog.se/fubzie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P