Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





NY VÄSKA & NÅGRA FAVORITER

Har fått hem min nya väska jag beställde, älskar den tycker den är sjuuukt snygg! :D Sen tänkte jag visa några av mina favorit väskor, handväskor. :) Har massa väskor, pallar inte ta kort på alla. 2 av dom väskorna på bilden är från bosnien, det är den där lila & leopard mönstrade väskan.. Köpte i bosnien för 100 kr styck, :) Använder dom dock inte så ofta men gör ju knappt något med mitt liv. :) haha

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: SOFIA ANDERSSON

Aha okej! Jag tror jag ska dra till ungdomsmottagningen och kolla upp det här med p-stav för det är inte säkert mamma märker C:

2011-08-27 @ 13:56:16
URL: http://alsolian.blogg.se/
Postat av: Alicia

Vad mycket fint du har!!

2011-08-29 @ 21:40:43
URL: http://kimkardashiansstil.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P