Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





NYTT I BLOGGEN

Nu jag fixat Cbox så ni kan ställa frågor till mig, ni kan antingen göra det här eller på blogresponse, för mig kvittar dig för jag kommer svara från vilket av dom. Ska kanske tabort blogresponse och bara använda Cbox får se men nu har jag båda ett tag, har även två inbjudningar fall det är någon som vill ha?! Peace !

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P