Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SLEEP TIGHT

Nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon och jobba.. Sista dagen sen är det helg, fyfasiken vad skönt! :) Blir Göteborg i helgen också, på kulturkalaset. :) Det ska bli kul, och jag längtar tills jag får min lön då blir det shopping. Men men, nu ska jag sova så ni får ha det bra alla läsare. Puss !

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Cecilia Nylund

nu har jag helgens blogg hos mig.

så klicka gärna in & anmäl dig & ta del av mina 200-700 besökare OM dagen!

2011-08-19 @ 12:30:49
URL: http://ceciiliasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P