Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SORY

Sorry för att ajg inte bloggat något, men har verkligen inte haft tid! Har jobbat till klockan fyra sen somna jag. Va sjuukt trött, hade ingen bra dag idag. Sen kom syrran och hennes kille så satt jag med dom och nu börjar jag bli trött igen, hade nyss en tjaffsfight med pappa, fan vad sur jag blev! Men men vi får höras i morgon orkar inte blogga mer idag. Peace and love!

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P