Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





TIPS

Ville bara tipsa er om en parfym som luktar underbart gott! :) Beyoncé's nya Heat.. Jag älskar lukten, den kostar 250 ungefär olika i alla affärer men runt det priset och jag tycker verkligen det är värt pengarna eftersom man luktar riktigt gott! :) Så för er som inte har den tycker jag ni ska köpa er en eller kanske önska?

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: ellen johansson

har du photoshop? tänkte hur du gör dendär bilden om tips om parfymen? jag hade blivit skitglad om du kunde länka den sidan där man laddar hem det då! :) är det gratis btw? Och grym blogg!

2011-08-02 @ 21:01:35
URL: http://elleenjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P