Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





IDOLBILD

Fick en jättegullig idolbild av någon, men vet ej vem det är.. Fick den på min hotmail så adda jag personen men hon är aldrig inne & jag antar väl att det är en hon inte så många killar som läse min blogg.. Vore glad om du som gjorde denna bild kan skriva det till mig, blev jätteglad iaf! Roligt när man har några som verkligen fastnat för min blogg och gillar det jag gör. Så vem det nu än är så TACK och skriv gärna till mig.. Jag bits inte! :) Vill du också skicka en idool bild till mig? Ja men säg till så ger jag min hotmail till dig.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P