Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





DISSAR FOLK SOM FJÄSKAR

Måste dissa något verkligen, hahaha.. Det är så kul när man går in på kissies blogg och läser bland kommentarer där folk har fjäskat sönder genom att skriva något om kissie i deras blogg, och sedan länkar det till henne och ber henne läsa enbart för att hon ska gilla det och sedan för att dom ska få en länk i hennes blogg så dom kan få fler läsare.. Sen va det även en tjej som tyckte jag fjäska för jag skrev om dom 3 stora bloggarna jag läser, så hmmm.. Bara för jag skrev min åsikt om dom betyder det inte att jag fjäskar för dom, jag går ju inte till deras blogg och kommenterar om att dom ska läsa min blogg för jag skrivit något "gulligt" om dom. Jag är nöjd med så många läsare jag har, behöver inte fjäska sönder för större bloggare för att sedan få länkar så fler kan läsa min blogg. PATETISKT, det tycker jag iaf & jag står för min åsikt.. Så ni som tar åt er  det är ni som gillar att fjäska. Tack & hej!

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P