Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





DUKTIG JAG ÄR

Fan vilken stjärna jag är, råka göra sönder min favorit spegel som jag alltid hade med mig i min väska om jag skulle sminka mig på tåget eller plocka ögonbrynen om jag inte va hemma.. Jag är så himla klantig ibland, så jag får väl fixa mig en ny liten snygg spegel som jag ska ha i min väska. Fuck that!

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P