Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





EN TILL HEADER

Satt och pillade lite till, tycker det är riktigt kul att hålla på med photoshop, så gjorde en enkel header. Blev inte så nöjd, tycker den var tråkig men man lär sig ju mer man håller på. Så fall ni vill ha en design är det bara och höra av sig, ska kämpa mer med eran då och inte va så slarvig som jag va på denna! :)

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Sigrid

sv; Oj, aa de blev den ;o

2011-12-21 @ 18:48:57
URL: http://thelittelking.blogg.se/
Postat av: Sigrid

svar; ja :o

2011-12-21 @ 19:02:56
URL: http://thelittelking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P