Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





HÖHÖH

Imorgon åker mamma & pappa till Serbien och då ska mamma köpa med den där Ricinoljan som gör att håret växer och då ska jag använda det och sedan klippa page eller hur det stavas. :) Och idag färgade jag även syrrans hår, så nu har hon blivit rödhårig och är inte längre blondin! :D Snyggt vart det iaf.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P