Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





KVÄLLENS PLANER

Min kväll kommer bestå av film och massa gott med syster, Joakim & Sarahy. Syrran och hennes pojk är iväg och hyr film vet dock inte vilken, medan jag håller på och städar lite eller ah plockar undan och sarahy duschar.. Även jag ducshade nyss och shit vad skönt det är efteråt ! :D

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P