Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





MÅSTE KÖPA OLJAN!

Har hört att det finns en olja som gör att håret ska växa, och så finns det massa för och efter bilder, så det funkar verkligen! Och det var liksom 5 centimeters skillnad på endast två veckor! Måste köpa det när jag får pengar om jag inte önskar mig det i julklapp. Oljan heter allafall: Ricinolja och finns att köpa på apoteket!

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Josefine

Tack för tipset ska köpa sånt, vill att mitt hår ska växa lite fortare :D

2011-12-21 @ 23:30:03
URL: http://joseefiiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P