Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





TÄVLING

Jag är med och tävlar om en iphone 4S hos fina lilla Ida. & jag vill gärna ha de vita och varför jag vill vinna är för jag har verkligen önskat mig en och har inte råd att köpa en själv eller varken min familj så jag deltar i tävlingar och hoppas på att kanske vinna någon och hittills har jag inte gjort det. Så håller tummarna på att Ida väljer mig, men klicka på bilden för att delta du med! :) Good luck!

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: O L I V I A

sv: Tack sötnos!

2011-12-23 @ 12:17:05
URL: http://ooliivias.blogg.se/
Postat av: Miikaaah :D♥

Hejar på dig :D♥

2011-12-23 @ 14:31:01
URL: http://miikaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P